Thursday, September 10, 2009

zet op tegen kanker


On-line heb ik Catherine leren kennen, die met een blog is begonnen 'zet op tegen kanker'. En dat is tweeledig - zet een breiwerkje op, of zet een muts op (Catherine houdt zelf niet van het woord muts, dus hoedje mag ook...). Ze verzamelt hoedjes om door te geven aan kankerpatiƫnten. Ik ben vast van plan iets te breien (of haken) en wil dat haar volgende week overhandigen op het hobbysalon van Mechelen. Dus wie zin heeft...
En dit weekend ga ik naar Londen naar het I-knit weekend, waar ik een workshop 'mutsen ontwerpen' volg bij Woolly Wormhead. Dat komt dus mooi uit...

On-line I have 'met' Catherine, who is collecting chemocaps for cancerpatients. Go and visit her blog to see what others have knit so far... one of my next projects will be a cute hat. And I hope to get some ideas this weekend, when I go to London to the I-knit weekender. I am taking a workshop by Woolly Wormhead on hat design. So this will really help me with my next project...

1 comment:

hannah said...

Wat goed dat je ook iets breit voor het goede doel.

Ik ben heel benieuwd naar hoe je het gehad hebt bij I-knit.