Friday, December 24, 2010

winterwandeling - walking in the snow


Lang geleden dat we nog zo'n winter gehad hebben... sommige mensen mopperen. Ik vind het mooi! ... en ik kan al mijn handgebreid spul dragen...
We haven't had a winter like this in ages. Some people are getting tired of it. I love it! ... and it's a good opportunity to show off all the handknits...


Ik heb een nieuw fototoestel. Dus in de toekomst krijgen jullie hier weer een betere kwaliteit foto's te zien. Dat is de bedoeling toch, maar ik moet eerst nog een paar dingetjes uitzoeken... en ik ben heel slecht in het lezen van handleidingen, bij mij is het meer 'proberen en mislukken',of de dochter inschakelen(die studeert multi-media). Ik brei nog wel wat nieuwe sokken in ruil.
I have a new camera. The goal is to get better quality pictures on the blog again. But there is a bit of a learning curve. I was never good at reading the manual. I am more the 'trial and error'-learning type. Or else I'll have the DD to explain it to me. I can knit some more socks in exchange.


Ondertussen geniet ik nog wat van de winter... en wens ik iedereen vrolijke feesten!
Meanwhile I enjoy the winter landscapes... wishing everybody happy holidays!

PS : de winterfoto's zijn van de dochter.
PS : de winterpictures are taken by DD.

Oh ja, en voor de breisters - de sokken van links naar rechts :
And for the knitters - the socks from left to right:
bella , design Jodi Pirello, knit in Noro Kureyon sock, color 150 and 188
embonpoint design Hunter Hammersen, knit in Drops Delight
eric design Janine Le Cras, knit in some German basic sockyarn.

4 comments:

yarnlot said...

De eerste foto's zijn alvast heel mooi! Fijne kerstdagen ook voor jou...

mija said...

zalige kerst en de beste wensen voor 2011. En dat mekaar volgend jaar eens mogen ontmoeten op één of andere breisessie. groetjes mija

Line said...

Met dit weer komen die sokken zeker van pas. Om mooie foto's te maken helpt alleen maar oefenen heel veel oefenen. Nu breiwerk genoeg om op te oefenen zou ik zo zeggen.

Nutsue said...

Very nice landscapes! we don't have to mucho of those here!