Sunday, February 10, 2008

getting started again - terug aan de slag


My previous blogs about older 'ughs' were due to me not knitting much lately. Slowly my shoulder is getting better, so I can finally show a finished object. This is a pair of 'pop-up paws', knitted with the blue yarn I bought in Berlin, and a strand of blue sock yarn (added nylon for durability).
Mijn vorige blogjes over oude mislukkingen hadden ermee te maken dat ik niet veel recent breiwerk kon tonen. Langzaamaan is mijn schouder weer beter, en ben ik terug aan het breien. Dit is mijn eerste afgewerkt projectje van 2008 : een paar vingerloze wantjes. (of eigenlijk halve vingers - hoe noemt dat dan ? In het frans zou het 'mitaines' noemen). Gebreid met de blauwe gevlamde wol die ik in Berlijn kocht, samen met een draad blauwe sokkenwol voor de slijtvastheid.


I attended a knitting group in Brugge, and enjoyed the knitting company from Barbara and AJ. It's every first tuesday of the month starting from 2pm, in the Hema, Steenstraat Brugge.
Ik ging naar een breicafé in Brugge, en had een gezellige babbel met Barbara en AJ. Elke eerste dinsdag van de maand, vanaf 14u, in de Hema, Steenstraat, Brugge.

And I started some lace. More about that in a next blog- thanks for reading!
En ik ben aan een kanten omslagdoek begonnen. Ik vertel er een volgende keer iets meer over, als ik al wat kan laten zien. Aan al mijn lezers : bedankt om langs te komen !

3 comments:

Anonymous said...

Fijn dat je weer mag/kunt breien!
Ik kijk uit naar je nieuwe projecten :-)
Groet,
Astrid

RedSamur said...

Bedankt voor de foto en de reklame ^^
't Was leuk om jou te leren kennen en misschien tot een volgende keer.

Anonymous said...

Dominique, wat fijn dat je weer kan breien! Lekker hè..... ;-)

Carla M