Sunday, September 21, 2008

I am back (nearly) - terug aan de slag (bijna)...

No knitting, no blogging... that's how it works with this blog. Luckily,the shoulder is feeling better and it will feel even better next week. I am going to Spain for a week (doctors orders!). Found a good deal on a Ryanair flight to Zaragoza. The world expo has ended, that's probably why the flights are cheaper now...I am hoping for warm and sunny weather. See you next week!

Niet breien, niet bloggen...zo werkt dat hier. Gelukkig voelt de schouder al wat beter aan, en dat zal volgende week nog beter zijn. Ik ga voor een weekje naar Spanje (op doktersbevel!). Ik vond een goedkope vlucht naar Zaragoza. Nu hoop ik op warm en zonnig weer....tot volgende week!

4 comments:

Unknown said...

Enjoy your "medical prescription" and get better!

yarnlot said...

Ook mijn batterijen werken op zonneënergie en zijn weer voor een tijdje opgeladen...Een prettige reis toegewenst!

Anonymous said...

Enjoy!!!
Vroeg me al af wat er aan de hand was.
Hoe was Londen?
Veel groeten, en geniet volop!!!

Prunila said...

You can always visit Barcelona Knits on Monday ;-)))